niedziela, 9 stycznia 2011

Małe polowanko ;)

Cześć wszystkim :)
Ostatnio pobuszowałam trochę w bibliotece i w paru księgarniach, no i siłą rzeczy uzbierała mi się całkiem spora kupka książek. A oto moje zdobycze:

1. Tango - Sławomir Mrożek
2. Nocny wędrowiec. Dni mroku - Jocelynn Drake
3. Carrie - Stephen King
4. Dziecko ciemności - Graham Masterton
5. Wojny Świata Wynurzonego. Sekta zabójców - Licia Troisi
6. Nostalgia Anioła - Alice Sebold

Nie mam pojęcia kiedy znajdę czas żeby to wszystko przeczytać. `Podczytnęłam` już każdą z tych książek i na początek zabieram się za Tango i Dziecko ciemności.

2 komentarze:

  1. Witaj. Bardzo mi się tu u Ciebie podoba - dodaję do obserwowanych oraz do zakładek. Zapraszam do siebie.
    Co do Twoich łupów to czytałam tylko "Nostalgię Anioła" i przyznam, że książka ambitna i mnie się bardzo podobała. Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  2. No mi z kolei "Nostalgia anioła" podobała się średnio ;)) Spodziewalam się po niej czegoś więcej ale każdy ma swój gust ;)

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie

    LEna

    P.S Dodaje do linków

    OdpowiedzUsuń